JUGANT A MIRAR
Visita taller infantil
Dates: 7, 8, 9 i 10 d’abril de 2026
Horari: 11:00 hores
Duració: 120′
Lloc: Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC)
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Tipús de públic: Públic familiar. De 6 a 12 anys
Web: eacc.ivc.gva.es/es
Assistència prèvia inscripció al mail: didactica_eacc@ivc.gva.es

Des de l’EACC proposem una experiència creativa per a gaudir en família entorn de l’exposició ‘The Rise and Fall of Erik Schmidt’
En les seues obres, Erik Schmidt pinta sobre fotografies per a qüestionar la idea que la imatge reflectix la realitat de manera immutable, generant un diàleg entre l’objectiu i el subjectiu i convidant a l’espectador a explorar la interpretació personal i la imaginació.
L’activitat convida als més xicotets a descobrir com les imatges poden transformar-se i com la mirada influïx en el que percebem.
L’experiència combina una visita dialogada i un taller creatiu que es desenrotlla en dos fases. En la primera part, els participants experimenten intervenint fotografies amb materials diversos, desenrotllant la imaginació, l’observació i el gust per crear una cosa nova. En la segona, recorren els voltants del museu des d’una mirada atenta i curiosa. Mitjançant un passeig exploratori, intervenen de manera efímera diferents racons amb papers translúcids de colors, revelant com xicotetes accions poden canviar la manera de mirar l’entorn quotidià.
Una proposta inspirada en l’univers creatiu de Erik Schmidt que combina art, observació i experiència compartida.
