II JORNADES ENTORN DE LA PROFESSIONALITZACIÓ EN LES ARTS VISUALS

Dates: 23 i 24 de novembre del 2018
Lloc: Centre del Carme. Sala Capitular
Hora: D’11:00 a 22:30 hores
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i AVVAC (Artistes Visuals de València, Alacant i Castelló)
Enllaços:

Les II Jornades entorn de la Professionalització en les Arts Visuals tenen com a finalitat dotar, des de l’anàlisi crítica, als professionals de les arts visuals de nous coneixements i eines sobre els àmbits; legals, fiscals, educatius, alternatius, associatius, sobre l’elaboració de dossiers personals i sobre les polítiques culturals.

Les jornades s’articularan tant en format de speech de 10 minuts per part de reconeguts professionals, així com en taules de treball i grups de discussió.

L’esdeveniment finalitzarà amb una festa homenatge al X Aniversari de AVVAC i a totes les persones que han transitat per aquest espai comú de drets i reivindicacions que és AVVAC.