EDUDRACS 2022. I JORNADA AUTONÒMICA DE PROFESSORAT DE GEOGRAFIA, HISTÒRIA I ART
Data: 5 de novembre de 2022
Hora: de 9:00 a 14:00 hores
Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Associació Valenciana de Professorat de Geografia, Història i Art
Instagram: @avpgha
Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

Des de fa tres anys el professorat d’Educació Secundària i Batxillerat de l’àmbit de les Humanitats i les Ciències Socials està configurant un espai de debat i intercanvi per poder millorar les eines educatives i aplicar-les a l’aula.
Aquesta primera jornada pretén consolidar aquesta voluntat amb xerrades, unes taules redones i exposicions de projectes fets a l’aula.
La jornada s’organitzarà de la següent forma:
- Inauguració de la Jornada.
- Ponència inaugural ‘Gamificació a les classes de Ciències Socials’ del company José Carlos Sánchez de l’IES Gabriel Miró d’Oriola.
- Lliurament dels premis del I Concurs de Fotografia/Denúncia que es va organitzar el curs passat i presentació dels dos nous concursos que es plantejen enguany per l’alumnat de la Comunitat Valenciana.
- Després d’un descans, comunicacions al voltant dels àmbits en classes de Socials, de l’aplicació dels REA i la seua adequació a la LOMLOE i altres aportacions d’alguns companys que vulguen aportar allò que fan en classe. Si vols participar pots fer-lo en emplenant aquest formulari ací
- Per a finalitzar la jornada de matí, es farà una taula redona en la que es tractarà de raonar sobre la situació actual de les matèries respecte a la LOMLOE, al voltant de la conveniència o no dels àmbits, de les possibles noves proves PAU que proposa la nova legislació i altres qüestions d’actualitat que afecten especialment als docents de Geografia, Història i Història de l’Art.
