DIOSAS. LA NOVA OBRA DE BRAMANT TEATRE

Una experiència sensitiva i escènica

Data: 1 i 2 de febrer de 2020

Hora:

• Dissabte 1 de febrer a les 18:00  i a les 19:30 hores
  • Diumenge 2 de febrer a les 12:00, 13:30 i 18:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Sala Dormitori

Organitza: BRAMANT TEATRE

Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Inscripcions: tel. 963 15 20 24 (d’11:00 a 21:00 hores)

Enllaç web

Link galeria fotogràfica

Activitat gratuïta

DIOSAS és una experiència sensitiva i escènica. Una faula, un moment present únic i irrepetible. DIOSAS és una festa. DIOSAS mostra a dones que van decidir, o no, ser mares. DIOSAS neix a partir de les experiències reals de totes les participants. DIOSAS barreja realitat i ficció amb actrius professionals i dones que per primera vegada pugen a un escenari. DIOSAS parla de tu i de nosaltres.

Intèrprets:  Aitana Cano, Rosa Cornelles, Teresa Crespo, Carmen Crespo, Liz Dust, Amparo Ferrer Báguena, María Minaya i María Poquet.

Direcció i dramaturgia: Jerónimo Cornelles / codirecció Santiago Ribelles / mirada externa i assesorament Teresa de Juan / art audiovisual Federico Caraduje / vestuari María Poquet / fotografia Sergi Vega / disseny gràfic Vicente Ribelles / il.luminació Pablo Fernández / espai sonor David Alarcón / espai escènic Luis Crespo