COLA’T EN LA HISTÒRIA
Visita taller familiar
Dates: 17 i 18 de maig del 2025
Horaris: Dissabte de 17:30 a 19:30 hores i diumenge de 12:00 a 13:30 hores
Lloc: Museo de Arte Contemporáneo de Alicante (MACA)
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Col·labora: Explicarte
Amb inscripció prèvia
Enllaç web: maca-alicante.es
Facebook: @MACAAlicante
Instagram: @macaalicante
Youtube: @macaalicante2604

Explorar com les imatges construïxen la nostra percepció del món i de la història, al mateix temps que reflexionem sobre la nostra pròpia identitat dins d’eixe context. Cada família crearà un collage a partir d’imatges de diferents mitjans i l’intervindran amb les seues siluetes de perfil, generant una obra que dialogue entre el personal i el col·lectiu, entre l’individual i l’històric.
Coneixem l’exposició de Kara Walker centrant-nos en la seua intervenció sobre els gravats de la guerra civil dels EUA, reflexionant sobre la idea d’intervindre la història amb la nostra pròpia identitat i com les imatges dominen la nostra percepció del món: Quines imatges veiem tots els dies? Com ens afecta?
El taller es realitzarà en l’espai de la biblioteca, on els assistents trobaren tot el material necessari per a crear la seua pròpia obra a partir del llenguatge artístic de Kara Walker. Silueta que es retallen en paper negre i es pega sobre imatges, generant un contrast que simbolitza la presència individual enmig de la sobrecàrrega visual del món.
