CCCC PERFORMANCE. ESCUCHA! VALÈNCIA. ACCIÓN PÁLPITO

Data: 17 de maig de 2023

Hora: 19:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Plataforma Diàleg Obert

Activitat gratuïta, sense inscripció prèvia

Escucha! València, Exposició Internacional d’Arts Efímeres i Experimentació Sonora presenta Acción Pálpito.

És Musik i AntiMusik, la reinterpretació de partitures musicals i extra-musicals del moviment artístic Fluxus, interpretada per Lorena Izquierdo i Mario Montoya de la plataforma artística Diàleg Obert que reivindica des del joc i l’atzar la possibilitat que tot és art i qualsevol pot fer-ho.

És un concert que proposa el cos i l’acció com una manera de fer música, incorporant objectes extra-musicals i gestos en la interpretació musical de partitures. S’utilitzen eines performatives i musicals, amb partitures textuals i gràfiques que s’allunyen de la manera de notació musical clàssica.