ANA ESTEVE REIG. DOBLE REFRACCIÓN
Duració: del 23 de setembre al 16 doctubre de 2021
Lloc: Centre Cultural Les Cigarreres d’Alacant. Sala Negre
Comissariat: María Ramis
Organitza: NEGRE – Cigarreras Media Art Project un proyecto de TODOBIEN
Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, Centre Cultural Les Cigarreres, Concejalía Cultura del Ayto. d’ Alacant
Entrada gratuïta

‘Doble refracción’ és una exposició expansiva dividida en dos cicles que reuneix diverses peces d’Ana Esteve Reig. L’artista (Agres, 1986) planteja qüestions de la realitat virtual a través del videoart. La mostra està comissariada per María Ramis Carrasco i s’emmarca dins de NEGRE, comptant amb el suport del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.
NEGRE, projecte de programació per a la sala audiovisual de les Cigarreras, presenta el 16 de setembre El documental de Dalila. Ho farà a la sala Negre del Centre Cultural Les Cigarreras d’Alacant. Aquesta obra serà l’avantsala i l’aperitiu de Doble refracció, la posterior obertura de l’exposició. El documental de Dalila és un aparador des del qual observar, després de la pantalla, la dualitat existent entre la realitat i la forma en la qual construïm la nostra pròpia imatge a través de les xarxes socials. Es podrà visualitzar fins al 16 d’octubre.
