INAUGURACIÓ ‘TOT EL QUE VEUS ES ART’

Data: 23 de març de 2018

Lloc: Llotja del Peix d’Alacant. Sala C

Horari: 20:00 hores

Artistes: Art al quadrat, Santi Delgado, Olga Diego, Ana Esteve, Helena Llopis, Solimán López, Antonio Ortuño, Paco Valverde.

Comissariat: La alicantina de gestiones artísticas

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Ajuntament d’Alacant

Col·labora: Archivarte, Coleccionarte, PAC [Plataforma de arte contemporáneo]

Aquest primer moment de la Convocatoria 365diesALC presenta una selecció de treballs, inèdits a Alacant,  d’artistes que treballen fonamentalment el suport vídeo, ja sigui en monocanal o instal·lació. Artistes radicats i que treballen a Alacant, Elx i València o valencians a Madrid, Múrcia o Nova York. En aquesta exposició es combinen diferents estils i diferents inquietuds, així com diferents maniobres de la mateixa tecnologia i maneres de veure i entendre l’art en moviment.

Entre les diferents propostes podem trobar la reivindicació feminista d’Art al quadrat; els pictovídeos o l’experimentació geomètrica de Santi Delgado; la preocupació per l’entorn de Solimán López i Paco Valverde; els codis personals o socials, percebuts des de diferents punts de vista, per Olga Diego, Ana Esteve, Helena Llopis i Antonio Ortuño.