Online

CREACIÓN SIN BARRERAS. ‘SERGI MERCHÁN I JOSÉ LUIS LÁZARO. CCCC STORIES’

Espai de reflexió i divulgació audiovisual

 

Data: 24 de novembre de 2022

Hora: 18:00 hores

Lloc: Online Canal Youtube GVA Consorci Museus

Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Dirigeix i coordina: Juan Antonio Gallart

Producció audiovisual: Jesús Orrico

Fotògraf: Miguel Lorenzo

Més informació Creación sin barreras

Més informació CCCC Stories

Veure teaser Creación Sin Barreras. ‘Sergi Merchán i José Luis Lázaro. CCCC Stories’

Veure vídeo Creación Sin Barreras. ‘Sergi Merchán i José Luis Lázaro. CCCC Stories’

 

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana pone en marcha ‘Creación sin barreras’, un proyecto en el que el periodista cultural Juan Antonio Gallart entrevista a los artistas y comisarios de las exposiciones organizadas por la institución.

Además de convertirse en un archivo de consulta para la ciudadanía,‘Creación sin barreras’ busca ser un espacio de reflexión y divulgación del arte contemporáneo. Una iniciativa que va en línea con la apuesta del CMCV de acercar la cultura y los museos a los públicos, derribando barreras y haciendo el arte contemporáneo más accesible para todas las personas.

El Centre del Carme ha llançat el seu projecte audiovisual CCCC Stories, una websèrie de 10 episodis autoconclusius de 7 minuts cadascun. Xarrem amb els seus guionistes i directors José Luis Lázaro i Sergi Merchán perquè ens conten la gestació d’aquesta aventura.