CREACIÓN SIN BARRERAS. ‘ASIATOWN’
Espai de reflexió i divulgació audiovisual
Data: 18 de maig de 2023
Hora: 11:00 hores
Lloc: Online Canal Youtube GVA Consorci Museus
Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Dirigeix i coordina: Juan Antonio Gallart
Producció audiovisual: Jesús Orrico
Més informació exposició ‘Miguel Trillo. Asiatown’
Veure tràiler Creación sin Barreras. ‘Asiatown’
Veure Creación sin Barreras ‘Asiatown’

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana posa en marxa ‘Creación sin barreras’, un projecte en què el periodista cultural Juan Antonio Gallart entrevista els artistes i comissaris de les exposicions organitzades per la institució.
A més de convertir-se en un arxiu de consulta per a la ciutadania, ‘Creación sin barreras’ busca ser un espai de reflexió i divulgació de l’art contemporani. Una iniciativa que va en línia amb l’aposta del CMCV d’apropar la cultura i losels museus als públics, derribant barreres i fent d’art contemporani més accesible per a totes les persones.
Miguel Trillo (Jimena de la Frontera, 1953) ha basat el gruix de la seua obra fotogràfica a testimoniar l’evolució de la cultura juvenil des de la dècada dels 70, fins a arribar a convertir-se en un dels referents gràfics de la Moovidaa madrilenya. A principis d’aquest segle, la variada estètica de la joventut oriental va atrapar la seua mirada. ‘Asiatown’ és una recopilació els retrats que va realitzar en les principals megalòpolis del continent. El comissari de l’exposició, Sema D’Acosta, ens introdueix en la vida i l’obra de l’artista.
