TOUR VIRTUAL ‘DULK. RONDALLA DEL FANG’

Més informació catàleg ‘Dulk. Rondalla del fang’

Accedeix al tour virtual ‘Dulk. Rondalla del fang’

#CCCCenCasa

El Centre de Carme, dins del seu programa #CCCCenCasa t‘ofereix una nova manera de visitar les seues exposicions des de casa, a través dels seus tours virtuals, una experiència immersiva que permet accedir a continguts, jocs interactius i altres detalls específicament desenvolupats.

Aquest tour virtual recorre l’exposició ‘Rondalla del fang’ de l’artista Antonio Segura (Dulk) que ens situa davant un nou pas en la seua trajectòria, convidant al públic a realitzar una immersió en el seu univers creatiu. Una oportunitat única d’entrar dins d’una de les seues obres, compostes per personatges fantàstics en forma d’animals i plantes amb un bell llenguatge que només la seua pinzellada pot incorporar-los.

Sent conscients del delicat moment de sostenibilitat mediambiental que viu el nostre entorn més immediat i amb una fidelitat absoluta al missatge que conté l’obra artística Dulk, ens trobem davant una obra accessible i perceptible per a tot el públic, una ocasió perfecta per a sentir i reflexionar al costat de l’art sobre una realitat que aborda un dels nostres tresors més preuats, l’Albufera de València, convertida en una batalla entre l’oblit, la supervivència i l’esperança.

Accedeix al tour virtual ‘Dulk. Rondalla del fang’