RUTA D’ART URBÀ VCF 2023

Murals guanyadors i intervencions artístiques

Artistes: Dani García, David de Limón, La Nena Wapa, Mawe, Moreno, Pauceda, Sink, TMX, Yeko i Xemayo

Duració de la mostra: del 3 de novembre de 2023 al 7 de gener de 2024

Lloc: CCCC Centre del Carme. Espai D

Comissariat: Loles Ruiz Ridaura

Organitza: Fundació Valencia CF, Diputació de València, València Turisme

Produeix: Fundació Valencia CF i Pitiminis

Col·labora: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Vídeo mostra ‘Ruta d’Art Urbà VCF 2023’

La Ruta d’Art Urbà del Valencia CF naix en 2022, amb l’objectiu de promoure la incorporació de l’art urbà de qualitat com a llit d’expressió cultural i artística per a crear un itinerari turístic de referència a la província de València.

La seua finalitat és la creació de murals artístics a l’aire lliure per a donar a conèixer la història, les llegendes i els valors del Valencia CF, així com els distints municipis de la província de València. Es tracta de vertebrar el sentiment blanquinegre per tota la província, fent valdre l’art urbà, fruit del talent jove valencià i valencianista.

A esta exposició es posen valor les obres realitzades fins este moment, a 7 poblacions de la província: Alfafar, Atzeneta d’Albaida, Cullera, Gandia, Oliva, Riba-roja de Túria i Sueca. Donant continuat al projecte exposat al CCCC en 2022.

La mostra es completa amb 10 obres intervingudes en Mestalla pels artistes: Dani García, David de Limón, La Nena Wapa, Mawe, Moreno, Pauceda, Sink, TMX, Xemayo i Yeko.