ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA III

Pablo Bellot, Isidro Blasco, Victoria Civera, Edu Comelles, Cristina Durán, Enric Fort Ballester, Susana Guerrero, Patricia Gómez & María Jesús González, Irene Grau, Jota Izquierdo, Marla Jacarilla, Pepa L. Poquet, Paco Martí, Aurelia Masanet, Enric Mestre, Luisa Pastor, Rafaela Pareja, Massimo Pisani, Ana Sansano, Alvaro Terrones, Rubén Tortosa, Lukas Ulmi.

Duració: fins al 17 de gener de 2021

Lloc: Museu de Belles Arts de Castelló

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Conselleria d’Educació, Cultura i Esport

Col·labora: Museu de Belles Arts de Castelló i Diputació Provincial de Castelló

El 2017, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport va iniciar una campanya d’adquisició d’obres d’art amb el propòsit de reunir una col·lecció de peces representatives de l’actualitat artística a la nostra Comunitat i construir així un patrimoni de present que es projecta en el futur, alhora que contribuir a la revitalització del sector artístic contemporani. Des de llavors, s’ha reunit un nombre significatiu d’obres d’art que formen la Col·lecció d’Art Contemporani de la Generalitat Valenciana, nascuda amb la intenció de difondre i fer accessible la creació actual a la ciutadania.

Aquesta exposició reuneix les obres adquirides el 2019, amb una presència equilibrada d’artistes de Castelló, Alacant i València. Trobem artistes de diverses generacions i sensibilitats que aborden el procés de creació artística des de plantejaments tècnics i estilístics variats, diferents maneres de fer i, sobretot, de veure, d’enfrontar-nos a la realitat que ens és més pròxima, als nostres paisatges més pròxims, i també a les dinàmiques globals que marquen el nostre temps.