CULTURA RESIDENT. PROGRAMA DE RESIDÈNCIES DE CREACIÓ. RESIDÈNCIES DE MEDIACIÓ CULTURAL / VALÈNCIA

Lloc: CCCC. Centre del Carme Cultura Contemporània

Bases de la convocatòria

Més informació: culturaresident@gva.es / 96 315 20 24

Cultura Resident és un projecte desenvolupat per la Direcció General de Cultura i Patrimoni i el Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, amb la finalitat d’impulsar la creació contemporània i enfortir el teixit cultural valencià facilitant temps, espais, acompanyament i recursos econòmics per al desenvolupament del seu treball.

Aquesta convocatòria té com a objectiu seleccionar dos projectes situats en contextos específics que utilitzen la creació contemporània com a element mediador i a la ciutadania com a agent actiu d’un procés de creació contemporània, participatiu i relacional, mitjançant el qual atendre les demandes i necessitats d’una determinada comunitat.

Se seleccionaran dos projectes, amb un període de residència de 6 mesos cadascun, i almenys un d’ells correspondrà a creadors arrelats a la Comunitat Valenciana.

Projectes seleccionats 2020: