PROGRAMA DE TROBADES DE CULTURA RESIDENT

Data: setembre – desembre 2020

Lloc: Centre del Carme Cultura Contemporània, Centro Cultural Las Cigarreras d’Alacant, Menador Espai Cultural de Castelló i entorn virtual

Organitza: Cultura Resident, programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Descarregar programa

El programa públic de Cultura Resident té com a objectiu generar i enfortir xarxes entre artistes, contextos culturals i institucions artístiques vinculades a les pràctiques de residència, així com donar a conèixer els projectes en residència desenvolupats en el CMCV

El programa es planteja a través de quatre línies desenvolupades tant en entorns virtuals com presencials, que poden ser tancades per a residents seleccionats en 2020 o obertes a públic sota inscripció:

• Transferències. Trobades per modalitats (mediació, producció i investigació) entre residències desenvolupades en Cultura Resident 2018, 2019 i 2020. Trobades tancades a residents.
  • Cultura Resident Obert. Trobades amb persones i projectes del teixit cultural i artístic tant locals com d’àmbit internacional, relacionats amb entorns de residències i vinculades a la creació i el pensament contemporani. Trobades obertes amb aforament limitat en el Centre del Carme Cultura Contemporània i accessibles mitjançant enllaç virtual.
  • Visites a espais culturals i artístics dels contextos de Castelló, València i Alacant i trobades amb els seus agents motors. Tancades a residents.
  • Open Studios. Presentació d’experiències de residències 2020. En finalitzar les residències, es realitza una trobada – presentació efímera en Menador Espai Cultural de Castelló (Residències d’investigació artística), Centre Cultural Las Cigarreras d’Alacant (Residències de producció artística), Centre del Carme Cultura Contemporània (Residències de mediació cultural). En aquestes trobades els i les residents mostren els seus processos de treball, els seus resultats i conviden a col·laboradores i col·laboradorsr a donar a conèixer els projectes produïts en Cultura Resident. Tenen lloc físicament en cada ciutat i són oberts al públic.