Convocatòries

CULTURA RESIDENT 2023. CONVOCATÒRIA DE RESIDÈNCIA INTERNACIONAL / BERLÍN

Programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Data d’inscripció: s’obrirà l’endemà de la publicació al DOGV i finalitzarà el 3 d’abril de 2023

Consulta les bases de la convocatòria Cultura Resident 2023. Convocatòria de residència internacional / Berlín (Alemanya)

Preguntes freqüents

Declaració responsable

Formulari d’inscripció

Més informació: culturaresident@consorcidemuseus.es

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana publica aquesta convocatòria amb la intenció de facilitar temps, espai, acompanyament i recursos per a la producció d’un projecte artístic inèdit. La iniciativa va dirigida a l’impuls de la creació lligada a les pràctiques artístiques contemporànies a través de propostes inèdites que requerisquen d’un impuls per a la seua producció, havent de tindre com a objectius l’experimentació i la innovació en l’àmbit de la creació artística actual en el seu sentit més ampli.

Se seleccionarà un projecte per a una persona amb lloc de naixement o residència a la Comunitat Valenciana que tindrà un període de residència de dos mesos. Durant el període de residència, el projecte seleccionat haurà de residir en el context proposat i tindre com a base l’espai de treball disponible a Künstlerhaus Bethanien (Berlín, Alemanya).