BITE OF ART. CAMIL·LA LLORIS. LLINDAR

Projecte sel·leccionat en el programa europeu ‘Bite of Art’

Data: del 4 al 13 de desembre de 2020.

Lloc: Centre del Carme. Espai D.

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana.

Col·labora: BITE of Art.

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana col·labora en el programa europeu ‘BITE of Art’, per al suport de la creació jove i la integració de l’art contemporani entre la joventut.

A banda i banda de la frontera la terra és idèntica; no canvien les onades; el cel es manté immutable; les costures no es dibuixen a les muntanyes. El llindar és el punt de confluència entre el “nosaltres” i “els altres”, el punt on es determinen els límits dels estat nació i la civilització occidental es separa de “la barbàrie”. Nomenar la diferència s’esdevé símbol d’identitat: sóc el que no sóc.

‘Llindar’ proposa un diàleg entorn la paraula frontera en l’era globalitzada. Un retrat coral de les costes mediterrànies i el viatge migratori de diferents persones.