Activitats

SESSIÓ D’ESCOLTA COL·LECTIVA ‘I SI ELLES NO ESTIGUEREN. CARTOGRAFIA SONORA DE LES CURES EN EL TERRITORI VALENCIÀ’

Data: 10 de desembre de 2021

Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Goerlich II

Hora: de 19:00 a 20:00 hores

Organitza: ‘Voces que cuidan’, projecte en residència en Cultura Resident, programa de residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

‘Voces que cuidan’ en Spotify

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

‘I si elles no estigueren. Cartografía sonora de les cures en el territori valencià’, té com a objectiu recollir i arxivar el relat oral de les treballadores professionals de la llar, neteja i cures.

En aquesta trobada volem proposar una sessió d’escolta oberta que permeta activar els testimonis des de la col·lectivitat, on poder atendre i entendre allò que ens compten.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb nosaltres en vocesquecuidan@gmail.com o en el nostre instagram @vocesquecuidan.