Educació

Públic: Tots els públics

Instruccions

Plantilla

Dins del nostre programa #CCCCHabitantEspais cada setmana et proposem una activitat didàctica i lúdica per a realitzar en família. Pràctiques d’arquitectura per a xiquets i xiquetes mit¡ançant material adaptat; amb els recursos amb els quals comptem habitualment en la nostra casa podrem aprendre jugant. Descobrir les nostres cases a nivell arquitectònic i espacial. El sentit de cada element i la seua ubicació, així com l’ús de cada espai, per a fer una nova lectura de l’arquitectura domèstica.

L’avorriment ha de ser un dret dels xiquets i les xiquetes, consulta’ls si els ve de gust participar en aquesta activitat.

Aquesta setmana treballem sota la premissa “On estan les flors?

Inspirats per l’exposició de l’artista ESCIF “QUÈ PASSA AMB ELS INSECTES DESPRÉS DE LA GUERRA” des del CCCC caminem a la busca de flors. Et proposem diverses accions en família, perquè tries la que més s’ajusta als materials dels quals disposes en aquests moments: Imaginar una flor | Mirar una flor | Escanejar una flor | Interpretar una flor | Reproduir una flor.

T’animes a ajudar-nos?