MUS’N’BABIES. (MACVAC)
Activitat al voltant de la col·lecció del Museu d’Art Contemporani Vicent Aguilera i Cerni de Vilafamés
Dates: 27 de març, 24 d’abril i 29 de maig del 2021
Hora: 12:00 hores
Lloc: Museu d’Art Contemporani Vicente Aguilera Cerni de Vilafamés
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Col·labora: UTEM escola de música
Públic: Familiar. 0-3 anys
Reserva prèvia: 964 329 152
Activitat gratuïta (amb reserva prèvia)

Es proposa una visita a través de la música dirigida a xiquetes i xiquets de 0-3 anys en companyia de les seues famílies. Junts podrem experimentar i gaudir dins del context de l’exposició d’una experiència singular.
Aquest taller s’articula entorn de la col·lecció permanent del MAVAC i a partir de l’obres exposades es genera un recorregut sonor pels espais de l’antic Palau del Batlle.
Mus’n’babies és un projecte de Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana en col·laboració amb UTEM Escola de Música, la primera escola basada en la pedagogia musical d’Edgar Willems en la Comunitat. Es tracta d’una activitat pionera a l’Estat espanyol en l’àmbit de l’educació artística que uneix els conceptes de Música, Museu i Bebé.
