Activitats

TALLERS DE EXPERIMENTACIÓ, REFLEXIÓ I LLENGUATGE DEL COS

‘Prova i error’. En el marc del projecte ‘Hi ha una manera’, seleccionat en la convocatoria Cultura Resident 2022. Residència de producció artística

 

Data: 17, 19, 20 i 24 de novembre de 2022

Horaris i llocs:

17 de novembre, de 10:30 a 11:30 hores, en Plaça de la Cantereria, Bocairent

19 de novembre, de 12:30 a 13:45 hores, en Parc del Jardí Mirador Av. Espanya, Bocairent

20 de novembre, d’11:00 a 12:30, hores en Plaça de Bous, Bocairent

24 de novembre, de 10:30 a 11:30 hores, en Torre dels portuguesos, Bocairent

Organitza: Paula Serrano, resident de producció artística del programa Cultura Resident, residències de creació del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Ajuntament de Bocairent

Inscripció prèvia: hihaunamanera@gmail.com

Més informació ‘Paula Serrano. Hi ha una manera’

Instagram: @paulaserrano__

 

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

Vols formar part d’un procés creatiu? Paula Serrano, l’artista resident a Bocairent, proposa una sèrie de laboratoris/tallers per a participants de totes les edats on experimentar la multisensorialidad, reflexionar sobre la supremacia de la vista en la societat actual i analitzar el llenguatge del cos.

Les sessions ‘prova i error’ es proposa una sessió de jocs per a estimular la sensopercepció. Com podem canviar la unitat de mesura d’un espai amb el nostre cos? Són els ulls l’únic camí per a arribar a la imatge? Quantes qualitats podem descobrir a través del nostre cos a través de visualització creativa?

‘Hi ha una manera ‘ és una investigació híbrida entre la instal·lació, la poesia escènica i la performance. A través d’una dramatúrgia sonora i textual, així com de distintes dinàmiques amb els participants de la mediació, busquem obrir la imaginació de l’espectador, habitant l’espai de formes imprevistes, tornant-li a l’experiència de l’acte performatiu la seua potència poètica i la seua capacitat per a imaginar altres mons.