ESPECIAL DIA
INTERNACIONAL
DELS MUSEUS.
UNA VEU CREIXENT
Data: 18 de maig de 2026
Horari: 17:00 hores
Duració: 90′
Lloc: Centre del Carme
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Col·labora: Pedagogías Invisibles
Tipus de públic: Joves entre 16 i 25 anys
Entrada lliure fins a completar aforament
(20 persones)

Amb motiu del Dia Mundial dels Museus, el col·lectiu de joves del CCCC, ContraLab, pren el centre del claustre renaixentista per a fer-nos escoltar i reivindicar els nostres desitjos, el nostre espai i la nostra veu en la cultura. Amb una instal·lació d’ elements cridaners i divertits com a reclam, volem que ens mires, que jugues amb nosaltres i que conegues el nostre manifest.
Per este motiu, hem preparat una programació lúdica i aparentment absurda: Alguna volta has pensat en el poder d’ un collar de macarrons? Encertar el fil en el forat de la pasta no és l’ únic repte que planteja esta activitat.
Amb jocs clàssics com el mocadoret, una sessió de perruqueria o un taller per a confeccionar un collar de macarrons, fem una invitació dirigida als joves d’ entre 16 a 25 anys per a conèixer un projecte artístic col·lectiu que té ganes de créixer.
