Activitats

CONVOCATÒRIA CENTRES EDUCATIUS ‘100 ANYS PER A UN BOSC DE 100 ANYS’

Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística

 

Termini d’inscripció: del 8 de juliol al 5 de setembre de 2024

Duració del projecte: del 28 de setembre de 2024 al 31 de maig de 2025

Lloc: Format híbrid (en línia i presencial)

Dirigida a: Centres d’educació primària de la Comunitat Valenciana

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Planea. Red de Arte y Escuela

Col·labora: Forestería Urbana de València (FUV)

Més informació: www.redplanea.org

Contacte: permea@consorcidemuseus.es

 

Bases de la convocatòria

Formulari d’inscripció

 

100 ANYS PER A UN BOSC DE 100 ANYS. Caixa de recursos creatius per a l’experimentació artística, és una proposta dirigida a docents d’educació primària que explora l’arbori com un element viu no humà, amb implicacions socials, polítiques, poètiques i simbòliques amb el qual totes les persones ens relacionem de manera col·lectiva i personal.

El projecte inclou una caixa de ferramentes que oferix tots els materials bàsics per al desenvolupament del projecte, així com una guia-recurs amb activitats. De manera paral·lela, les i els docents participants rebran una formació en línia amb els creadors i un acompanyament per part de l’equip de la Red Planea.

100 ANYS PER A UN BOSC DE 100 ANYS és un projecte dissenyat per Forestería Urbana de València (FUV) en el marc de Planea. Red de Arte y Escuela. PLANEA és una xarxa de centres educatius, agents i institucions culturals impulsada per la Fundació Daniel i Nina Carasso i s’articula a través de la mediació en tres territoris: Pedagogías Invisibles (Comunitat de Madrid), PERMEA (Comunitat Valenciana) i ZEMOS98 (Andalusia).