Activitats

BED CCCC CONVIDA A ‘LA DOCUMENTAL EDICIONS’

 

Data: 16 de desembre de 2022

Hora: 17:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Zona BED (Sobreclaustre)

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Néstor Mir i Javier Molinero

Més informació BED CCCC. Biblioteca Expandida Deslocalitzada

 

Activitat gratuïta

BED CCCC és un lloc de reflexió entorn de la biblioteca del segle XXI, un banc de proves per a experimentar les noves possibilitats de la biblioteca. Un espai on totes les persones estan convidades a participar en la seua definició.

En aquesta tercera i última sessió, es passa a l’acció. Després de la presentació del catàleg de títols de La documental edicions en la primera sessió i les lectures de textos sobre llegir, escriure, publicar i difondre llibres en la segona, es proposa fer un text col·lectiu i portàtil.

Divendres 16 de desembre a les 17:00 hores comença la fira editorial Baba Kamo en el claustre gòtic. Des del sobreclaustre es proposa una deriva entre llibres d’editorials i llibreries, exposicions, plantes i arbres, parets pintades de almagra i arcs de mig punt, ocells i núvols, asseguent en mobles contemporanis. S’escriuran petits textos en el mòbil, se’ls acompanyaran amb alguna imatge, es posaran en comú i es conformarà un text polifònic que defineixi un temps precís en uns espais concrets. Tot el que puga ser escrit i imaginat; tot el que puga ser dit i observat. O res d’això en absolut.