LLAVORS SALUDABLE COMUNITAT VALENCIANA
Reconstruint futur
Data: 4 de novembre de 2025
Horari: de 10:00 a 14:00 hores
Lloc: Centre del Carme
Organitza: Fundació Acció contra la Fam
Produeix: Fons Social Europeu+, Vicepresidència Primera i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge de la Generalitat Valenciana, Ajuntament de Castelló de la Plana, Ajuntament d’Onda, Fundació “la Caixa”, Banc Santander
Col·labora: Ajuntament d’Alfafar, Ajuntament de Catarroja, Ajuntament de Sedaví, Ajuntament d’Alboraia, Ajuntament de Borriana
Enllaç web: accioncontraelhambre.org
Facebook: @accioncontraelhambre.espana
Instagram: @accioncontraelhambre.espana
Youtube: @empleoyemprendimientoespaña
TikTok: @accioncontraelhambre.es

L’esdeveniment ‘Llavors Saludable Comunitat Valenciana: Reconstruint futur’ de la Fundació Acció contra la Fam és un espai de trobada i connexió entre les persones participants dels programes de l’entitat a nivell autonòmic, entitats socials i administracions compromeses amb la inclusió sociolaboral, la innovació social i la lluita contra la desigualtat.
Al llarg de la jornada, emmarcada en el primer aniversari de la DANA, es duran a terme activitats orientades a reflexionar, compartir i sembrar noves idees que permeten afrontar els reptes socials i econòmics actuals des d’una perspectiva transformadora i resilient.
La proposta s’estructura entorn d’una ponència inspiradora i d’un taller participatiu que abordaran temàtiques clau com l’ocupabilitat, la salut i el benestar, la sostenibilitat i la cohesió comunitària. A més, es compartiran testimonis en primera persona, així com els avanços i resultats dels programes desenvolupats per Acció contra la Fam a la Comunitat Valenciana.“Llavors” es concep, en definitiva, com un punt de trobada per a sembrar futur: un futur inclusiu, saludable i solidari, construït des de la col·laboració i la resiliència de tota la comunitat.
