DEFORMACIONS DE L’AIGUA
Beure l’aigua pronunciada
AJORNAT
Data: Dissabte 9 de Novembre a les 11h
Lloc: Torre Miramar
Organitza: Maria Vidal Soria en el marc de Cultura resident – residència d’investigació artística
Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana
Twitter: @escrig_paula @eveydal_
Instagram: @paula.escrig @eveydal_

Durant l’activitat ‘Deformacions de l’aigua. Beure l’aigua pronunciada’, impartida per Paula Escrig, farem un passeig per l’Horta Nord, on llegirem, intervindrem i rehidratarem textos poètics de diferents autores a partir de la idea de buit com allò que no es pot nombrar però hi és.
Durant aquesta segona sessió ens centrarem en la segona part del projecte d’investigació artística ‘Formacions i deformacions de l’aigua’ com a part de Cultura Resident 2024.
‘Deformacions de l’aigua. Beure l’aigua pronunciada’ és una activitat impartida per Paula Escrig on pensarem possibles deformacions i contraimaginaris que es pogueren obrir a partir del ja fet en l’Horta –qüestió que haurem abordat prèviament amb Ferran Esquilache–.
Farem un passeig per l’Horta Nord, on llegirem, intervindrem i rehidratarem textos poètics de diferents autores a partir de la idea de buit com allò que no es pot nombrar però hi és.
Paula Escrig és filòloga hispànica per la Universitat de València i poeta.
