ORQUESTRA INSTANTÀNIA
Data: 19 d’octubre, 17:00h formació, 20:30h concert
Lloc: Casa de la Música, CC Las Cigarreras, Alacant
Organitza: Carlos Izquierdo i Nacho García
Produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana, CC Las Cigarreras, Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alacant
Tipus de públic: Músics i públic general
Inscripcions: Formulari d’inscripció
Instagram: @arcoglanz

ORQUESTRA INSTANTÀNIA és una jornada en la qual músics de tots els nivells participaran en la creació d’una orquestra original, mutant i efímera.
Com?
A partir de diverses dinàmiques musicals treballarem la improvisació, l’escolta, la comunicació, la cooperació i el joc. Aquest treball desembocarà en un concert final en el qual posarem en pràctica l’aprés.
Quan?
El 19 de octubre entre les 17.00 i les 20.00 es donaran cita els músics. Una vegada graduats en els estudis de la Universitat Instantània, de 20.30 a 21:30h , eixirem a l’escenari en un concert obert al públic.
Carlos Izquierdo i Nacho García són músics interessats per noves formes d’expressió musical. Han format part de bandes de música experimental relacionades amb la improvisació i la intervenció d’instruments electrònics. En els últims anys han impartit tallers d’improvisació, creació de partitures gràfiques i de modificació i fabricació d’instruments, sempre amb una pedagogia pràctica i lúdica.
El seu treball ha sigut mostrat en festivals com a Atronador (Alacant), In-Sonora (Madrid), NUMA Circuit (Tenerife) i en institucions com l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) i el Museu d’Art Contemporani d’Alacant (MACA), entre altres.
