Activitats

EIXIR DEL VIP (SI ÉS QUE ALGUNA VEGADA HAVÍEM ENTRAT)

Party en el marc de ‘I ara, on seguim la festa?’

 

Data: 21 de gener de 2023

Hora: de 17:00 a 20:00 hores

Lloc: CCCC Centre del Carme. Zona BED (Sobreclaustre)

Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Pedagogías Invisibles

Tipus de públic: joves entre 15 i 19 anys

Més informació Programa d’Educació i Mediació CCCC

Més informació ‘I ara, on seguim la festa?

Més informació: mediacio@consorcidemuseus.es

Xarxes socials Microfiestas: Tiktok

Inscripció prèvia ací

 

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

Quant art hi ha en una festa? Com són les festes? Quins elements les componen i fan que ens sentim a gust en elles? Quins són els límits en una festa? Quines són les imatges pròpies de la festa?

«La Festa. Pensar en la festa. Analitzar la festa, observar la festa, buscar què és, entendre què significa. Entendre el seu ritme, el seu to, les seues formes i la seua actitud. Descobrir que les festes tenen també els seus moments, les seues situacions, les seues pujades i les seues baixades, les seues eufòries i les seues crisis. Acostar-se a la festa per a intentar veure quins són els límits que li hem imposat i com la podem tibar fins a portar-la on vulguem. Veure com pot superar aquests límits».

Aquestes paraules pertanyen a l’obra de Martí Manen, comissari i crític d’art, però amb una lleugera variació: hem canviat la paraula ‘exposició’ per la de festa. Així ens adonem com una festa pot ser un tema sobre el qual investigar, dialogar, repensar i sobretot gaudir.