SARA MARÍA PEINADO I RAFAEL SOLER ‘VEUS D’UNA ALTRA VORA’
Projecte sel·leccionat en el Programa de Residències Artístiques de l’Ajuntament de València
Data: 16 de juliol de 2022
Horaris: 12:00 hores
Lloc: CCCC Centre del Carme. Sala Refectori
Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Programa de Residències Artístiques de l’Ajuntament de València
Produeix: Programa de Residències Artístiques de l’Ajuntament de València
Col·labora: Ajuntament de València
Activitat gratuïta

‘Veus d’una altra vora’ és un projecte que es centra en apropar la música el gènere de la “culta”, en concret de la cançó per a veu i piano, a un públic més ampli, centrant-se en l’altre costat de l’Atlàntic: la música americana.
Una primera investigació sobre aquest repertori, indica que es tracta d’una música (especialment quan es parla de música llatinoamericana) molt poc estudiada i interpretada a aquesta banda del món. Encara n’hi ha un gran desconeixement de l’existència del treball de molts compositors i compositores de gran qualitat musical que mereixen la nostra atenció.
Passant per melodies compostes a la Nord-amèrica, seguit de ritmes caribenys, fins a les danses argentines de compositores i compositors molt variats, es proposa un viatge de Nord a Sud per donar a conéixer aquest repertori.
