Activitats

CREACIÓN SIN BARRERAS. ‘EMERGENCY ON PLANET EARTH’

Espai de reflexió i divulgació audiovisual

 

Lloc: Online Canal Youtube GVA Consorci Museus

Organitza i produeix: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Dirigeix i coordina: Juan Antonio Gallart

Producció audiovisual: Jesús Orrico

Fotògraf: Miguel Lorenzo

Més informació Creación sin barreras

Més informació exposició ‘Emergency on Planet Earth’

Veure teaser Creación sin barreras ‘Emergency on Planet Earth’

Veure video Creación sin barreras ‘Emergency on Planet Earth’

El Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana posa en marxa ‘Creación sin barreras’, un projecte audiovisual en el qual el periodista cultural Juan Antonio Gallart entrevista als artistes i comissaris de les exposicions organitzades per el CMCV.

A més de convertir-se en un arxiu de consulta per a la ciutadania, ‘Creación sin barreras’ busca ser un espai de reflexió i divulgació de l’art contemporani. Una iniciativa que va en línia amb l’aposta del CMCV d’acostar la cultura i els museus als públics, derrocant barreres i fent l’art contemporani més accessible per a totes les persones.

El CCCC es val del llenguatge de l’art urbà per a alertar d’una manera contundent sobre la crisi mediambiental que travessa el planeta. El director del Consorci de Museus, José Luis Pérez Pont, i el famós artista valencià Vinz Feel Free han reunit el talent de 14 artistes nacionals i internacionals en ‘Emergency on Planet Earth’, un espectacular senyal d’alarma global i un vertader impacte sensorial. Es tracta, sens dubte, d’una de les exposicions més rellevants dels últims anys.