FRAGMENTS QUE REPRESENTEN AL MÓN

2ª exposició del cicle ‘Totalitat i infinit. Economies de la transferència en un altre(s) temps(s) per a l’art’

Primera intervenció: ‘Virtual Choreographies’ de Rosana Antolí

Dates: Del 7/2/19 fins al 26/5/19

Lloc: Centre del Carme. Sala Carlos Pérez

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

‘Virtual Choreographies’ és la primera intervenció en l’espai per a ‘Fragments que representen al món’. Amb aquest treball Rosana Antolí ens acosta a tot un univers coreogràfic que roman ocult en la multitud de gestos quotidians que compartim. Un reflex actiu de la investigació que l’ha guiada per a registrar un autèntic ‘mapa de gestos del món’.

A través d’un recorregut per ciutats i localitzacions diverses, l’artista posa l’accent en la visualització de comportaments socials, culturals i privats que ens permeten qüestionar-nos conceptes tals com la pervivència de jerarquies i la construcció de la identitat.
‘Virtual Choreography London’ i ‘virtualchoregraphy.com’ és un projecte realitzat amb el suport de Arebyte Gallery a Londres i Arts Council England.

‘Fragments que representen el món’ és la segona exposició del cicle ‘Totalitat i infinit. Economies de la transferència en un altre(s) temps(s) per a l’art’. Aquest segon moment expositiu es planteja com un cicle d’intervencions progressives en l’espai on cinc artistes construeixen un relat fragmentat carregat de futur i de presagis. D’aquesta manera els llocs s’envaeixen i els residus s’assenten per a obrir-nos a la relliscada de l’imprevist, aquell que flueix de tota acció comunicativa que es presta a la intercanviabilitat de papers entre emissor i receptor.

Parell a les intervencions s’estructura tot un programa d’accions i activitats paral·leles que activaran l’espai expositiu.

Intervencions:

• 07/02/2019 Rosana Antoli
  • 07/03/2019 Gerard Ortin
  • 07/03/2019 Rodríguez-Méndez
  • 28/03/2019 Fran Meana
  • 04/04/2019 Julia Mariscal

‘Totalitat i Infinit’ és un projecte d’investigació curatorial que planteja la idea d’exposició artística com un gran acte de transferència, un espai en el qual l’art, els subjectes i les coses es comprometen a intercanviar experiències en una zona de sentiència. Sota aquest concepte s’estructura una programació expositiva que pretén reflexionar sobre el món que configura la nostra realitat, i arribar a la conclusió que tot l’humà que hi ha en aquest es pot distorsionar, qüestionar i també desarticular fins a l’infinit.