MÀSTER PERMEA

Programa experimental de Mediació i Educació a través de l’Art. Màster propi. Segona edició

Curs acadèmic:
Curs 2019/2020

Tipus de curs:
Màster Propi PERMEA. Programa Experimental de Mediació i Educació a través de l’Art

Modalitat: Presencial

Organitza: Departament d’Història de l’Art de la Universitat de València i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Horari i lloc:
D’octubre de 2019 a juny de 2020: sessions de dimecres a divendres de 16:00 a 20:00 hores en el Centre del Carme Cultura Contemporània de València.
De juliol a desembre de 2020: desenvolupament de projecte fi de màster i període de pràctiques.

A qui va dirigit:
Llicenciats i graduats en Belles arts, Història de l’Art, Pedagogia i graduats d’altres disciplines interessats en les connexions art i educació, professionals de l’educació en museus, l’educació formal i no formal i els projectes comunitaris.

Més informació: lloc web