AULA D’ESTIU. CENTRE DEL CARME

Lloc: Centre del Carme

Tipus de públic: De 6 a 12 anys

Horari: De 9:00 a 14:00 hores / De 9:00 a 16:30 hores

Flexibilitat horària d’entrada i sortida (30 minuts)

Fullet i tarifes

Inscripcions: didacticacmcv@gva.es

Més informació: Telf. 96 192 26 44 / 96 315 20 24

L’Aula d’estiu és una escola artística d’estiu basada en el joc com a eina d’aprenentatge on els xiquetes i xiquets podran desenvolupar la seua sensibilitat artística en un espai privilegiat. Es tracta de la tercera edició d’una iniciativa alternativa a la ciutat de València que té per objectiu impulsar la creativitat dels més menuts.

Pintavalència és una aproximació a diferents manifestacions artístiques per mitjà de jocs creatius, tallers i laboratoris experienciales que despertarà en els més menuts la capacitat crítica i d’anàlisi per a dur a terme idees i projectes de forma imaginativa, flexible i resolutiva.

Explorarem diversos suports, diverses temàtiques i diversos modes de fer. Unirem pintura, educació i entreteniment, buscant estimular la destresa manual i potenciant l’alfabetització visual dels xiquets i xiquetes utilitzant diversos materials i jocs creatius.

Es pintarà un mural col·lectiu i es visitaran centres culturals de la ciutat posant en valor la ciutat de València, concretament, el barri del Carme. Indagarem en els seus carrers, places i monuments a través de rutes culturals i sessions amb artistes que ens faran veure la fricció entre el rural i l’urbà, l’antic i el modern.

Totes les activitats estan destinades a fomentar el treball en equip, la convivència, les habilitats socials i el respecte i ens faran reflexionar entorn de tres eixos vinculats entre si: ciutat, pintura i cultura contemporània.