Activitats

FALLA/INSTAL·LACIÓ DANIEL G. ANDÚJAR ‘LOS DESASTRES DE LA GUERRA, CABALLO DE TROYA’

Amb la col·laboració de Manolo Martín

Dates: Del 2 de març al 9 d’abril del 2018

Lloc: Centre del Carme. Claustre gòtic

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: Cerveza Turia

Caballo de Troya forma part de la sèrie d’artefactes que configuren el projecte Los Desastres de la Guerra que Daniel G. Andújar va presentar en la passada documenta14 a Atenes i Kassel.

En esta ocasió el projecte vol rendir un tribut a la memòria dels membres de la Junta del Tesoro Artístico durant la Guerra Civil i als seus col·laboradors, els que van exercir un paper rellevant en el salvament del nostre tresor artístic. La seua dedicació va preservar gran part del nostre patrimoni dels bombardejos i els desastres de la guerra. Molts d’estos tresors van ser traslladats a València, als depòsits habilitats per a les obres en les Torres de Serrans i el Col·legi del Patriarca.

Este projecte és una antelació a la mostra Sistema Operatiu de Daniel G. Andújar que tindrà lloc en el Centre del Carme Cultura Contemporània a octubre de 2018.