POP INTO CS_2.0

#Cercles, mediació cultural per a joves

Tancat termini d’inscripció

Dates: Dissabtes des del 2 de febrer fins al 13 d’abril del 2019

Hora: 17:00 hores

Duració: 2 hores

Lloc: Museu de Belles Arts de Castelló

Tipus de públic: Jóvens entre 14 i 18 anys

Organitza: Consorci de Museus Comunitat Valenciana i Institut Valencià de la Joventut. Generalitat Jove

Col·labora: Museu Belles Arts de Castelló

Més informació:

• Tel. 96 192 26 44 / 96 315 20 24
  • E-mail: didacticacmcv@gva.es

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia: formulari (emplenar-ho i enviar-ho a didacticacmcv@gva.es)

Pop Into CS_2.0 cerca trencar el distanciament i generar una major dinamització entre l’adolescent i el museu, així com fer que se senta una part integrant, activa i generadora de cultura. Aconseguir un espai on no existisquen barreres, ni murs socials, ni racials i on els vertaders protagonistes siguen ells i elles.

Aquesta segona edició de Pop Into brinda l’oportunitat de conèixer personalment a artistes d’art contemporani de la Comunitat Valenciana, amb els qui es podrà treballar en la creació d’una obra d’art: escultura, pintura, dibuix, videoart, instal·lació, performance, disseny, il·lustració, fotografia o música. Artistes de renom, tant en l’àmbit nacional com internacional, com Myriam Jiménez, Agustín Serisuelo, Trashformaciones, Juan Ortí, Rossana Zaera, Paco Poyato, etc. Ens revelaran la seua experiència dins del món de l’art.

Cada sessió serà participativa, amb continguts i activitats integrades en el Museu de Belles Arts de Castelló, on es generaran i valoraran també noves iniciatives enfocades en les noves tecnologies.

Si tens entre 14 i 18 anys i la teua passió és l’art i la creativitat, aquesta és la teua oportunitat de reinterpretar, aprendre i experimentar l’art contemporani. T’esperem cada dissabte a la vesprada de 17:00 a 19:00 hores, a què esperes?