Educació

MUS’N’BABIES A L’ EXPOSICIÓ ‘ART CONTEMPORANI DE LA GENERALITAT VALENCIANA. PREGUNTES I RESPOSTES’

Dates: 27 de desembre

Hora: A les 17:30 hores

Lloc: Centre del Carme Cultura Contemporània- Sala Refectori

Tipus de públic: 0-3 anys. Públic familiar

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Col·labora: UTEM. Escola de Música

Més informació: Tel. 96 192 26 44 / 96 315 20 24

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

MUS’N’BABIES es una actividad pionera en España en el ámbito de la educación artística que une los conceptos de Música, Museo y Bebé.

Consiste en una visita a las exposiciones dirigida a familias con niños de 0 a 3 años mediante la música, donde los niños, acompañados de sus familias pueden experimentar y disfrutar dentro del contexto de la exposición de una experiencia singular.

Es una experiencia musical dentro de la sala de exposición que media entre el visitante y la obra expositiva. Y acaba siendo una producción educativa autónoma generadora de conocimiento.

MUS’N’BABIES és un projecte del Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana en col·laboració amb Utem Escola de Música, la primera escola basada en la Pedagogia musical d’Edgar Willems en la Comunitat Valenciana.