AULA D’ESTIU 2019. MUSEU DE BELLES ARTS DE CASTELLÓ

Més informació: Tel. 96 192 26 44 / 96 315 20 24

Fullet i tarifes

Matrícula oberta

L’aula d’estiu és una escola artística  basada en el joc com a ferramenta d’aprenentatge on els xiquets i xiquetes podran desenvolupar la seua sensibilitat artística en un espai privilegiat. Per tant, l’aula d’estiu té per objectiu impulsar la creativitat dels més xicotets i aquest any es plantejarà una aproximació a diferents manifestacions artístiques mitjançant jocs creatius, tallers i laboratoris experiencials que despertaran en els més menuts la capacitat crítica i de anàlisi per a portar a terme idees i projectes de forma imaginativa, flexible i resolutiva.

Explorarem diversos soports, temàtiques i maneres de fer. Aunarem pintura, educació i entreteniment, cercant estimular la destressa manual i potenciar la l’alfabetització visual dels xiquets i xiquetes utilitzant diferents materials i jocs creatius.