INAUGURACIÓ ‘TWO AND A HALF MINUTES TO MIDNIGHT’. ÁNGEL MASIP

Data:15 setembre

Lloc: Centre del Carme

Hora: Inauguración 20:00 hores i 18.30 h. xarrada.

Comissari: Juan Luis Toboso

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Aquesta exposició suposa el segon moment del cicle Reiventar el Possible / Accionar l’imaginable  projecte guanyador de la convocatòria pública 365 DÍES VLC

Aquest projecte expositiu parteix cap a una ficció necessària per a comprendre el que la realitat de vegades, amb el seu excés de veracitat, no aconsegueix explicar: quines són les possibilitats d’elaborar una arqueologia de la societat del present i com la ruptura amb els paradigmes d’una herència cultural en crisi, poden activar la nostra relació amb la forma de com pensem la narrativa d’un futur des de les ruïnes del present.

Prèviament a la inauguració, a les 18:30 , tindrà lloc una trobada amb l’artista de l’exposició, Ángel Masip i amb el comissari del cicle, Juan Luis Toboso.