INAUGURACIÓ DE ‘VALÈNCIA CAPITAL ANIMAL’

Data: 27 de setembre

Horaris:

18:30 hores, presentació del llibre ‘Antitauromaquia’ de Manuel Vicent i Andrés Rábago “El Roto”

20.00 hores, inauguració de l’exposició ‘València capital animal’

21.00 hores, Concert de l’artista Ana Bejar

Lloc: Centre del Carme

Comissaris: Ángela Molina i Jorge López

Entrada: Gratuïta

Organitza: Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i Plataforma ‘València capital animal’

La plataforma València Capital Animal ha sigut creada per a proposar i gestionar projectes amb els quals es pretén informar, sensibilitzar i conscienciar sobre la realitat dels animals en la nostra societat per a, d’aquesta forma, facilitar el debat crític i definir possibles solucions que construïsquen una societat més justa per a tots.

Les seues fundadores, Ángela Molina (artista i comissària d’art) i Ángela Montesinos (doctora en filosofia i experta en art i tecnologia), expliquen que “la nostra eina principal és la creativitat i, des d’aqueix lloc, volem treballar perquè la cultura siga el vehicle des del qual aproximar a la ciutadania les diferents línies en les quals s’està desenvolupant el debat animalista, i poder reflexionar sobre tots els seus aspectes”.