CIRCO INTERIOR BRUTO. ART D’.

Cicle d´art d´acció

Data: 27 de juliol

Hora: de 18:00 a 21:00 hores

Lloc: Centre del Carme. Aula Capitular, Claustre gòtic i renaixentista

Organitza: Col·lectiu Art D’ i Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana

Activitat gratuïta

Art D’. Cicle d’art d’acció és un cicle bimensual d’art d’acció internacional que inclou una part de performances en viu i una altra de teoria, reflexió i debat. Està organitzat per un col·lectiu d’artistes i investigadors/es de l’art d’acció, en col·laboració amb el Centre del Carme Cultura Contemporània.

En aquesta ocasió, alguns dels components del Circo Interior Bruto mostraran el seu treball (de forma presencial i documental) i dialogaran amb el públic sobre el seu caràcter híbrid, compromés, el seu ús de l’humor i la no-litúrgia, les estètiques pobres, la indiscutible falta de talent escènic o les dinàmiques de treball col·lectiu entre altres assumptes.

​El CIB va ser i és un lloc de dissidència personal, creativa i política, una xarxa d’afectes que existeix entorn d’una ficció sostinguda per la pura voluntat de fer i d’experimentar, de reinventar-nos com a éssers socials i de canviar la nostra relació amb el món.